با امداد خودرو فلاحی همين حالا تماس بگیرید.

4 دلیلی که یدک کش کرج همیشه مناسب ترین یدک کش حمل خودرو است!

تعداد زیادی خودرو و موتور سیکلت در خیابان های شهر تردد می کنند. این وسیله برای سریع تر رسیدن و انجام کارهایشان است، ولی بعضی مواقع بجای سریعتر کردن کارها، موجب وقفه میشود. زمانی که خودرو دچار مشکل می شود، شما را از انجام دادن سریع کارها باز میدارد. در این زمان، شما به یدک کش کرج نیاز دارید تا بتواند سریع تر مشکل شما را حل کند و خودروی شما را به تعمیرگاه برساند. امداد خودروفلاحی از یدک کش کرج برای حمل خودروی شما بصورت ایمن و مطمعن استفاده می  کند. پس در هنگام مشکل باید با امدادخودروفلاحی تماس بگیرید تا خودروبر مناسب شما، به محل خرابی ماشین اعزام شوند. ما انواع مختلفی از یدک کش کرج را داریم که هر کدام از آنها برای نوعی از خودروها مناسب است. کار اصلی خودروبر و یدک کش کرج، حمل و انتقال خودرو به تعمیرگاه و مکان های دیگر است.

یدک کش کرج  آمادگی دارد تا تمامی خدمات حمل و نقل و جابجایی خودرو با بهترین یدک کش ها را با کیفیت بالا برای هموطنان عزیز در کلیه نقاط شهر کرج ارائه دهد.

گفتم که برای حمل خودروها باید از یدک کش کرج و خودروبری که مناسب و استاندار خودروی شما است، استفاده شود. زیرا اگر از یدک کش مناسب و استاندار برای یک خودرو استفاده نشود، خطراتی را به دنبال دارد. مثلا یک یدک کش یک کامیون مشکل دار را حمل کند. کامیونی که برای یدک کش زیادی از حد استاندار و محدوده یدک کش بالا است. در این شرایط اتفاقی هم برای خودرو می افتد وهم برای یدک کش. برای حمل خودروهای سنگین مانند کامیون و… باید از خودروبر هایی با قابلیت های بالای، مانند کفی خودروبر، استفاده کرد. بنابراین بهترین راه برای یک انتقال و حملی ایمن، استفاده از یدک کش مناسب و استاندارد مانند یدک کش کرج است. اینگونه صدمه ای به خودروها وارد نمی شود و موجب خسارت بالایی هم نمی شود.

یدک کش کرج به همراه کارشناسان و امدادگرانی مجرب بصورت شبانه روزی و 24 ساعته آماده ارائه تمامی خدمات امدادی در کلیه نقاط شهرهای ایران می باشد.

خودروبر کرج

4 نوع یدک کش کرج که کاربرد بالایی دارند چیست؟

برای حمل و انتقال خودروهای خراب با ایمنی بالا، انواع یدک کش و خودروبر وجود دارد. که به کمک آنها، می توان انتقالی راحت، ایمنی و بدون مشکلی، ایجاد کرد. اکنون در ادامه از انواع یدک کش های پرکاربرد، توضیحی گفته می شود.

1. کاربرد یدک کش Integrated در هنگام استفاده:

از یدک کش Integrated، برای حمل خودروهای سنگین وزن مانند اتوبوس، خاور، کامیون و… استفاده می شود. این نوع یدک کش نیرومند، برای ایستادگی بیشتر بازوهای قرارداده شده و محور های اضافی در یدک کش، کاربرد دارد. برای اینکه هنگام انتقال خودروهای سنگین، با یدک کش های مختلف یدک کش کرج مشکلی ایجاد نشود، از این یدک کش استفاده میکنند. چون قابلیت آنها به شدت بالا است و می توانند خودروهایی با وزن و حجمی بالا را حمل کنند.

2. کاربرد  یدک کش Wheel Lift در هنگام استفاده:

این نوع یدک کش، کاربردی مانند یدک کش زنجیری دارد. ولی یک تفاوت وجود دارد. در این نوع یدک کش بجای استفاده از زنجیر، از میله های فلزی استفاده می شود. از این میله برای جلوگیری از صدمه و مشکل در خودرو می باشد. هنگام بالابردن خودرو با بالابر هیدرولیکی، میله ها زیر چرخ های عقبی ویا جلویی قرار می گیرند. هزینه این نوع یدک کش کرج مناسب است ولی نسبت به دیگر خودروبر کرج، ایمنی کمتری دارد.

3. کاربرد یدک کش Hook در هنگام استفاده:

این نوع یدک کش به نام یدک کش زنجیری هم شناخته شده است. از این نوع یدک کش برای حمل خودروها، ایجاد مشکلاتی می کند. به دلیل اینکه زنجیر فشار زیادی به سپر خودرو وارد میکند و باعث ترک خوردن و رنگ پریدگی آن میشود. همچنین می تواند باعث صدمه و آسیب به محرک خودرو شود. به همین دلیل، از این نوع یدک کش، بیشتر برایی خودروهای اوراق شده استفاده می شود.

خودروبر کرج

4. کاربرد یدک کش Flatbed در هنگام استفاده:

این نوع یدک کش کرج، از پر کاربرد ترین و پر استفاده ترین، برای حمل خودروها می باشد. به دلیل اینکه انتقال خودرو به بهترین نحو انجام شود، از یک کفی تخت و شیب دار برخوردار است. با کمک این سطح هیدرولیکی، تخت و شیب دار، خودرو می تواند به راحتی به پشت یدک کش کرج برود. از این خودروبر، برای حمل و انتقال انواع خودروهای و دستگاه های سنگین و بزرگ استفاده می شود. برای خودروهای صفر، مسابقه ای، قایق و… کاربرد دارد. همچنین این نوع یدک کش، به دلیل ایمنی بالایی که دارد، بیشترین استفاده را دارد.

جابجايي انواع خودروهای ايرانی و خارجي، تصادفي، لوكس، صفر و كلاسيك در  تهران،کرج و كليه نقاط ایران و ارسال به کلیه ی شهرستان ها با یدک کش کرج فلاحی در اسرع وقت با كادری مجرب بدون آسيب رساندن به خودروی امداد خواهان گرامی بصورت تضمينی در تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما هموطنان عزیز خواهد بود.

 

حمل خودرو فلاحی گسترده ترین شبكه حمل خودرو سراسری ایران در مناطق مختلف را در اختیار دارد.

 

امداد خودرو فلاحی برای مشکلات رایجی مانند تعویض لاستیک،روشن نشدن خودرو، سوخت کم، باز کردن قفل وسیله نقلیه

سایر تعمیرات اساسی به همراه خدمات یدک کشی ، کمک های کنار جاده ای در نزدیکی شما آماده خدمت رسانی است.

امداد خودرو شبانه روزی فلاحی

۱۷ ۲۸۴ ۲۸۴ ۰۲۱

 

4 قانون امداد خودرو فلاحی چیست؟

برای بهره مندی از خدمات یدک کش، باید به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در این عرصه، عمل کنید. قانون هایی مانند:

  1. برای انتقال و حمل خودروهای آسیب ‌دیده، راننده باید از گواهی نامه برخوردار باشد.
  2. یدک کش ها، باید توان و قابلیت حمل خودروها را داشته باشند.
  3. یدک کش ها توانایی حمل یک خودرو را دارند و به طور همزمان نمی توانند منتقل کننده دوخودرو باشند.
  4. یدک کشی زمانی غیر مجاز است که نور مناسب و کافی وجود نداشته باشد. پس زمان امدادرسانی و خدمات، باید نور کافی و مناسب وجود داشته باشد تا راننده باعث جریمه نشود.

بعد از عمل کردن به این قانون ها، باید به نحوه انتقال خودرو با یدک کش کرج عمل کرد. راننده یدک کش، باید ببیند که می تواند خودرو را حرکت دهد. و هنگام حمل خودرو باعث صدمه بیشتری می شود یا توانایی آن را دارد. بعد ازاین، اگر سیستم انتقال قدرت یا سیستم تعلیق خودرو آسیب ببیند، استفاده از یدک‌کش به طور مستقیم ممکن نیست. پس نیاز به روش ‌های دیگری برای حمل خودرو وجود دارد. یدک‌کش باید در وضعیت سالم و ایمن قرار داشته باشد تا بتواند خودروی دیگر را به صورت ایمن حمل کند. این شامل قسمت‌ های فرمان و ترمز یدک‌کش است که در مرحله معاینه فنی باید بررسی شوند.

خودروبر کرج

راننده یدک‌کش باید ضرورت استفاده از لاستیک زاپاس را در نظر بگیرد و آن را همراه داشته باشد. قرارگیری صحیح خودرو آسیب ‌دیده در جرثقیل یدک کش کرج مهم است و باید ارتفاع خودرو در جرثقیل به درستی تنظیم شود. تا حمل و نقل به صورت ایمن انجام شود.

 

امداد خودرو فلاحی برای مشکلات رایجی مانند تعویض لاستیک،روشن نشدن خودرو، سوخت کم، باز کردن قفل وسیله نقلیه

سایر تعمیرات اساسی به همراه خدمات یدک کشی ، کمک های کنار جاده ای در نزدیکی شما آماده خدمت رسانی است.

امداد خودرو شبانه روزی فلاحی

۱۷ ۲۸۴ ۲۸۴ ۰۲۱

 

سوالات متداول

امدادخودرو فلاحی از چه نوع خودروبری استفاده می کند؟

خودروبر های پیشرفته و بروز مانند کفی خودروبر، خودروبر جرثقیل دار، یدک کش چرخگیر و…

خدمات یدک کش کرج چه زمانی است؟

یدک کش کرج در تمام ساعات شبانه روز و حتی روز های تعطیل به شما خدمت رسانی می کند.

بدون کامنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *