با امداد خودرو فلاحی همين حالا تماس بگیرید.

3 نوعی که خودروبر کرج  خودرو ها را حمل می کند چیست؟

هنگامی که خودرو ها دچار آسیب و خرابی شده اند، نیاز به تعمیر دارند. تعمیر ممکن است در محل انجام شود و یا نیاز به تعمیرگاه داشته باشد. در این صورت، خودرو باید به وسیله خودروبر و یا یدک کش به مکانی حمل شود. حال خودروبر ها و یدک کش کرج برای هر مکانی مخصوص هستند. مثلا یکی از مدل هایی که می توان خودرو را حمل و منتقل کرد، خودروبر درونی است. خودروبر درونی برای منتقل کردن خودرو ها به مکان های متفاوت و خاص می باشد. مثلا برای حمل خودرو های مسابقه ای، باید خودرو ها را با خودروبر درونی حمل کرد. حمل به این شکل است که، امدادگران متخصص و با مهارت خودروی شما را با ایمنی بالا حمل می کنند. این روش حمل، حملی مطمئن و ایمنی بالا است که برای خودروهای شما بسیار مناسب است.

دومین نوعی حمل خودرو، خودروبر ونتاژ بالا است. این نوع روش حمل، در اروپا بسیار طرفدار دارد. حمل با این خودروبر کرج، به این صورت است که خودرو شما درون یک ون پیشرفته و بروز جای میگیرد. این ون خودرو شما را تا محل مورد نظر با ایمنی بالا حمل می کند. از این نوع خودروبر، برای مسافت های طولانی استفاده می شود. سومین خودروبر مخصوصی که برای حمل خودرو ها استفاده می شود، خودروبر تریلر است. این نوع حمل خودروبر، از پر طرفدار ترین حمل خودرو در ایالات متحده است. در این نوع حمل، خودرو درون یک تریلر می رود و با آن به مکان خواسته شده می رود. از این نوع خودروبر، برای حمل های طولانی مدت و ایجاد ایمنی خودرو، استفاده می شود. ولی این امکانات هزینه های بالایی هم نسبت به دیگر خودروبر ها دارد.

در صورتيكه خودروی به هر علتی قابل حركت نبوده يا حركت آن ممكن است باعث بروز خطر گردد و نیاز به امداد رسانی و یا خودروبر داشته باشید، در تمامی روزهای هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز با امدادخودرو فلاحی تماس حاصل نموده، تا با بهره گيري از نيروهاي متخصص و پیشرفته ترین سيستم هاي حمل و نقل و جابه جايي خودرو در سريعترين زمان و با  نازل ترین هزینه اقدام به رفع مشكل و راه اندازي خودروي شما نماییم.

 

امداد خودرو فلاحی برای مشکلات رایجی مانند تعویض لاستیک،روشن نشدن خودرو، سوخت کم، باز کردن قفل وسیله نقلیه

سایر تعمیرات اساسی به همراه خدمات یدک کشی ، کمک های کنار جاده ای در نزدیکی شما آماده خدمت رسانی است.

امداد خودرو شبانه روزی فلاحی

۱۷ ۲۸۴ ۲۸۴ ۰۲۱

 

خدمات امداد خودرو فلاحی مخصوص امدادرسانی به کلیه وسایل نقلیه است که در جاده بنا به هر دلیلی دچار توقف شده اند. کارشناس امداد خودرو و خودروبر فلاحی با استفاده از تجهیزات لازم می تواند خودرو را در محل توقف تعمیر کند واگر به هر دلیلی تعمیر در محل امکانپذیر نبود خودروی شما را در کمال امنیت و سلامت به مکان مورد نظر حمل کنند.

خودروبر کرج

2 تفاوت یدک کش کرج و خودروبر مکانیزه در سرعت و ایمنی چیست؟

خودروبر مکانیزه، از سرعت و ایمنی بسیار بالایی نسبت به دیگر خودروبر ها برخوردار است. سرعت رسیدن بار به محل مورد نظر، با این نوع خودروبر بالا است و در کوتاه ترین زمان به محل خود می رسد. یدک کش مکانیزه پایداری بسیار بالایی نسبت به یدک کش های معمولی دارد. به همین خاطر از یدک کش مکانیزه امداد خودرو فلاحی استفاده بالایی در انتقال خودرو ها به شهر ها می شود. در سگمنت های مختلف کفی خودروبر مکانیزه عاج کاری شده و این کار به نوع خودرو انجام می شود. به همین خاطر، اصطکاک وجود در بین سطح کفی و لاستیک ها به بالاترین درجه خود رسیده است. این کار موجب شده است تا هنگام حمل خودرو، اتفاقی برای خودرو به وجود نیاید و در ایمنی بالا باشد. برای ایجاد حرکت نکردن خودرو در هنگام حمل و جابه جایی، باید لاستیک ها را ثابت کرد.

لاستیک ها باید به واسطه زنجیر های محکم به کفی خودروبر کرج وصل شوند. به ویژه برای حمل خودروهای برون شهری، این کار باید انجام شود و ایمنی بالایی برای خودروتان تضمین می کند. خودروبر مکانیزه یکی از جدید ترین خودروبر های موجود است. این نوع خودروبر با دیگر خودروبر های عادی فرق دارد. یکی از تفاوت های خودروبر مکانیزه با خودروبر عادی این است که توانایی زاویه کفی برای حمل بار دارد. این زاویه کفی حمل بار به شرایط جاده و راننده بستگی دارد. همچنین به صورت اتوماتیک و با استفاده از جک های هیدرولیکی انجام میشود. این خودروبر برای حمل خودروهای گران قیمت و لوکس بسیار مناسب است. حمل با این نوع یدک کش کرج به شما اطمینان می دهد که آسیبی به خودروتان وارد نمی شود. امداد خودرو فلاحی به شما جهت ایمنی هنگام حمل خودروتان ضمانت می دهد تا خیال شما مطمئن شود.

خودروبر کرج

تیم حرفه ای و کار آزموده ی امداد خودروی فلاحی  با سابقه ی طولانی در امداد رسانی به خودروها به صورت شبانه روزی آماده امداد رسانی به شهروندان محترم می باشد.

امداد خودروی فلاحی با خدمات حمل خودرو و تعمیر خودرو کلیه شهر های ایران را کاملا تحت پوشش خود قرار داده است. تلاش تیم ما در تعمیر خودروی شما در محل است. در غیر اینصورت خودرو را به صورت اصولی به تعمیرگاه مجاز حمل میکنیم.

ما در کلیه نقاط ایران نیز به صورت شبانه روزی فعالیت میکنیم. سایت امداد خودروی فلاحی از طریق سامانه تلفنی متمرکز آماده پاسخگویی به رانندگان عزیز در کلیه مناطق می باشد.

3 تجهیزاتی که امدادخودرو فلاحی هنگام خدمات رسانی به همراه دارد!

1. به همراه داشتن چراغ قوه در هنگام خدمات رسانی:

یکی از مهم ترین ابزار هایی که باید همراه خودروبران باشد، چراغ قوه می باشد. اگر یکی از خودروها در شب آسیب دیده باشد، به همراه داشتن چراغ قوه ضروری است. افراد باید خودرو را در کنار خیابان ببینند تا به طور اتفاقی دچار حادثه با آن خودرو نشوند. پس وجود چراغ قوه در ماشین خودروبر کرج و به طور همیشه یک کار واجب است.

2. به همراه داشتن &جک و آچار چرخ در هنگام خدمات رسانی:

یکی از اتفاق هایی که ممکن است برای خودرو ها بیفتد پنچری خودرو است. یدک کش کرج باید برای خدمات رسانی های ناگهانی از داشتن جک و آچار چرخ مطمئن باشد. شاید خودرویی در جاده دچار پنچری شده باشد و زاپاس داشته باشد ولی وسیله ای برای تعمیر ان نداشته باشد. خودروبران با ازائه این وسیله ها به ان ها در تعمیر پنچری شان کمک می کنند.

3. به همراه داشتن ست آچار و پیچ گوشتی در هنگام خدمات رسانی امداد خودرو فلاحی:

این ابزار ها، تجهیزات ضروری برای خودروبرها می باشد. یکی از مهم ترین ابزاری که در جعبه ابزار ها وجود دارد، آچار  و پیچ گوشتی می باشد. همچنین آچار و پیچ گوشتی یکی از پر استفاده ترین ابزارهایی می باشد که برای تعمیر کردن وجود دارد. در هنگام تعویض لاستیک ها پنچر گیری خودرو، یکی دیگر از ابزار های مهم، آچار و پیچ گوشتی ها میباشد. به همین دلیل یدک کش کرج همیشه ابزار آچار و پیچ گوشتی ها را به همراه دارد. برای تعویض چرخ پنچر شده خودرو با زاپاس باید از اچار مخصوص استفاده کرد. برای باز کردن مهره های چرخ پنچر شده، باید از آچار مخصوص مثلا آچار عنکبوتی استفاده کرد. پیچ ها زیادی در خودرو وجود دارد که باعث به هم پیوستگی قطعات و اجزای خودرو شده است. در هنگامی از شرایط، امکان دارد که پیچ ها در اجزاهای مختلف خودرو نیمه باز باشند.

خودروبر کرج

این پیچ ها باید با استفاده از آچار و پیچ گوشتی سفت و محکم شوند. خودروبر کرج بهتان اطمینان می دهد که با سفت کردن ای ن پیچ ها مشکلی برایتان به وجود نمی آید.

 

امداد خودرو فلاحی برای مشکلات رایجی مانند تعویض لاستیک،روشن نشدن خودرو، سوخت کم، باز کردن قفل وسیله نقلیه

سایر تعمیرات اساسی به همراه خدمات یدک کشی ، کمک های کنار جاده ای در نزدیکی شما آماده خدمت رسانی است.

امداد خودرو شبانه روزی فلاحی

۱۷ ۲۸۴ ۲۸۴ ۰۲۱

 

بدون کامنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *