با امداد خودرو فلاحی همين حالا تماس بگیرید.

خدمات خودروبر کرج

حمل خودرو و خدمات مربوط به خودروبر از موارد مهم و قابل توجه در زمینه خودرو و جابجایی آن است. مجموعه خودروبر کرج دارای فعالیت امداد خودرو در شهرهای تهران، کرج و سایر شهر های کشور است. هدف ما ارائه خدمات با کیفیت و ضمانت خدمات امدادگر است.

خدمات ما شامل

  • یدک کش
  • خودروبر
  •  کفی
  • مکانیک سیار
  • بنزین سیار
  • باتری به باتری و پنچری

است. مجموعه خودروبر کرج از معتبرترین مجموعه ها با چندین سال سابقه در حوزه خدمات امدادی شامل یدک کش، خودروبر، مکانیک سیار و … است. ما به صورت ۲۴ ساعته با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.

ویژگی های خودروبر کرج فلاحی

تیم خودروبر کرج برای ارائه خدمات و تعمیرات لازم، از قطعات یدکی اورجینال، اصل و با کیفیت استفاده می‌کند؛ چرا که قطعات یدکی بی‌کیفیت، ارزان قیمت و متفرقه می‌توانند خسارات جبران ناپذیری را برای خودروها ‌و رانندگان آن‌ها به ارمغان آورند. شما می‌توانید با اطمینان از این موضوع از خدمات امدادی مجموعه خودروبر فلاحی استفاده نمائید؛ چرا که تعمیر خودرو شما در تمامی ساعات شبانه روز با استفاده از قطعات استاندارد و تیم‌های حرفه‌ای ما انجام می‌گیرد.
برای برخورداری از امکانات و خدمات امدادی مجموعه خودروبر کرج کافیست با ما تماس بگیرید و از خدمات تعمیر خودرو در محل و حمل خودرو استفاده کنید. علاوه بر این شما می‌توانید به صورت رایگان با استفاده از وبسایت خودروبر کرج نیز درخواست امداد و خودروبر خود را ارسال نمایید.

 

انواع خودروهای قابل حمل توسط خودروبر فلاحی

    • انواع خودروهای وارداتی و صفر
    • انواع خودروهای کلاسیک و نمایشگاهی
    • انواع خودرو های معیوب و تصادفی
    • خودروهای مسابقه و ….

 

خودروبر کرج خودروهای خود را با کمترین قیمت به تمام نقاط کشور میفرستند. مناسب ترین قیمت و بهترین راه ها توسط خودروبرهای ما انجام میشود. خدمات خودروبر به دو صورت انجام میشود:

درون شهری: خدمات حمل خودرو در همه شهرها به ویژه مراکز استان ها که با خودروبر کفی و نیسان  و انجام میشود.

برون شهری:خدمات حمل خودرو از یک شهر به شهر خواسته شده به وسیله نیسان چرخگیر،خودروبر کفی و تریلی مخصوص انجام میشود. تعداد زیادی خودروبر در کرج خدمات حمل و نقل خودرو انجام میدهند که به دو صورت است:شرکتی و تکی. شرکتی از تعداد زیادی خودروبر تشکیل شده که متشکل شده از مکانیک های ماهر و متخصص است.

خودروبر کرج

 

امداد خودرو فلاحی برای مشکلات رایجی مانند تعویض لاستیک،روشن نشدن خودرو، سوخت کم، باز کردن قفل وسیله نقلیه

سایر تعمیرات اساسی به همراه خدمات یدک کشی ، کمک های کنار جاده ای در نزدیکی شما آماده خدمت رسانی است.

امداد خودرو شبانه روزی فلاحی

۱۷ ۲۸۴ ۲۸۴ ۰۲۱

 

هزینه حمل به تهران و شهرستان ارزانتر از همه جا!

خودروبر کرج فلاحی یک شرکت حمل خودرو با خودروبر در شهر کرج است که خدمات حمل انواع خودروهای ایرانی و خارجی را به مشتریان ارائه میدهد.تیم کفی خودروبر فلاحی با بهترین قیمت حمل خودرو از شهرستان به تهران وکرج و بالعکس به صورت شبانه روزی در خدمت مشتریان میباشد.خودروبر کرج جهت حمل خودرو با بهترین قیمت توسط جرثقیل یا کفی خودرو بر در خدمت شماست.

محاسبه هزینه یا قیمت خودروبر بستگی به مسافت و نوع خودرو دارد زیرا بیمه خودروها و حجم و وزن آنها باهم متفاوت هستند پس نمیتوان عدد مشخصی برای آن تعریف کرد و همچنین به تک ظرفیتی و چند ظرفیتی ماشین شما نیز بستگی دارد. به طور کلی هزینه حمل خودرو داخلی از مبلغ 1500 میلیون تومان می باشد. همچنین از ساعت 9 شب به بعد هزینه خودروبر چند درصد افزایش می یابد.برای اطلاع دقیق از هزینه خودروبر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

برای اطلاع دقیق از کرایه حمل خودرو با پشتیبانی در تماس باشید و مبدا و مقصد را اعلام نموده و هزینه جابه جایی را به شما اعلام می کنند.

بهترین خودرو بر شبانه روزی تهران و کرج

خودروبر فلاحی با بیش از چندین سال سابقه در سراسر کشور در حوزه امدادو حمل خودرو برای انواع خودروهای ایرانی و خارجی به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات می‌باشد. این شرکت حمل خودرو دارای امدادگران فعال در حوزه حمل خودرو به سراسر کشور و حتی خارج از کشور می‌باشند. جهت هماهنگی و درخواست خدمات امدادی بخصوص حمل خودرو از تهران و کرج به سایر شهرها یا حتی خارج ازکشور با شماره های ما تماس بگیرید.

حمل خودرو فلاحی با تجهیزات استاندارد و کفی خودروبر استاندارد انجام می‌گردد تا ماشین شما صحیح و سالم به مقصد برسد. یکی از بهترین مزیت‌های رقابتی ما شعب ما در اقصی نقاط ایران است لذا ما می‌توانیم سریع‌ترین کفی خودروبر باشیم که ماشین شما را به مقصد می‌رساند.

مزایای خودروبر کرج

  1. پشتیبانی 24 ساعته.
  2. خدمات مشاوره رایگان در هر لحظه.
  3. ارائه خدمات با سرعت و دقت بالا .
  4. کادر و تیم متشکل شده از افراد متخصص و با تجربه .
  5. از تجهیزات و امکانات حمل و نقل به روز استفاده میشود.
  6. برتری داشتن در تعمیر خودروبر و حمل و نقل در کل کشور.
  7. همکاری داشتن با سازمان ها و شرکت های مهم داخلی .
  8. به سراسر ایران با بهترین وسیله حمل و نقل،حمل و نقل خودرو انجام میشود.

 

حمل خودرو فلاحی گسترده ترین شبكه حمل خودرو سراسری ایران در مناطق مختلف را در اختیار دارد.

 

امداد خودرو فلاحی برای مشکلات رایجی مانند تعویض لاستیک،روشن نشدن خودرو، سوخت کم، باز کردن قفل وسیله نقلیه

سایر تعمیرات اساسی به همراه خدمات یدک کشی ، کمک های کنار جاده ای در نزدیکی شما آماده خدمت رسانی است.

امداد خودرو شبانه روزی فلاحی

۱۷ ۲۸۴ ۲۸۴ ۰۲۱

 

بدون کامنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *