با امداد خودرو فلاحی همين حالا تماس بگیرید.

خدمات امدادخودرو کرج چیست؟ امداد خودرو چه کاربردی دارد؟

حتما برایتان پیش آمده که هنگام رانندگی خودرویتان دچار خرابی و مشکل شده باشد. مکانیکی هم در اطراف شما وجود ندارد و نمی توانید درخواست کمک کنید. در این شرایط بهترین کار تماس گرفتن با امدادخودروکرج است تا در سریعترین زمان به کمکتان بیایند. امداد خودرو کرج از بهترین افراد و ایمنی ترین تجهیزات برای کمک به شما استفاده میکند. این مجموعه بهترین خودروبر و امدادرسان تهران، البرز و شهر های اطراف است. در هر ساعت از شبانه روز حتی در روز های تعطیل میتوانید از تیم خودروبر فلاحی درخواست کمک کنید. مجموعه ما خدمات زیادی را در زمینه خودرو و کمک به شما انجام میدهد تا بدون هیچ نگرانی رانندگی کنید. با مناسب ترین قیمت ها میتوانید از این خدمات ها بهره مند شوید و خودرویتان را تعمیر کنید.

تیم تخصصی امداد خودرو کرج با انجام کلیه خدمات حمل خودرو و امداد خودرو در تمام مناطق کشور به شما هموطنان گرامی با مشاوره رایگان در زمینه حمل و انتقال با جرثقیل در، کفی همراه با جرثقیل دکل، خودروبر یا خودرو سوار، یدک کش خودرو و چرخگیر آماده خدمت رسانی و پاسخ گویی به شما هموطنان گرامی در تهران،کرج و کلیه نقاط اطراف آن می باشند.

افرادی که در این مجموعه کار میکنند با سابقه و مهارت های بالایی هستند که در دوره آموزشی شرکت کردند. قطعات و امکاناتی که برای ارائه خدمات استفاده میشود برای انواع خودروهای داخلی و خارجی مناسب هستند.

خدمات امدادخودرو کرج شامل:

  • تعویض قطعات
  • امدادرسان سیار
  • تعمیر سیستم برق خودرو
  • تعمیر سیستم ترمز خودرو
  • تعویض روغن
  • پنچرگیری
  • حمل خودرو به مکانیکی، درب منزل یا تعویض پلاک
  • یدک کشی
  • تعمیر انواع مشکلات خودرو
  • سوخت رسانی در محل

 

امداد خودرو فلاحی برای مشکلات رایجی مانند تعویض لاستیک،روشن نشدن خودرو، سوخت کم، باز کردن قفل وسیله نقلیه

سایر تعمیرات اساسی به همراه خدمات یدک کشی ، کمک های کنار جاده ای در نزدیکی شما آماده خدمت رسانی است.

امداد خودرو شبانه روزی فلاحی

۱۷ ۲۸۴ ۲۸۴ ۰۲۱

 

برای استفاده از خدمات با شماره امداد خودرو کرج تماس بگیرید تا در کمترین زمان به محل حادثه اعزام شوند. امداد خودرو کرج انواع خودروهای سواری، باربری، مسافربری و… را حمل و یدک کشی میکند. حمل خودروهای تصادفی، وارداتی، مسابقه ای، فرسوده، کلاسیک و…. . قبل از بروز هر مشکلی بهتر است خودرو را به امدادخودرو کرج نشان دهید تا از سالم بودن آن مطمئن شوید.

امداد خودرو فلاحی به همراه کارشناسان و امدادگرانی مجرب بصورت شبانه روزی و 24 ساعته آماده ارائه تمامی خدمات امدادی در کلیه نقاط می باشد. امدادخودرو کرج

 

امدادرسانی و تعمیر در محل که امداد خودرو فلاحی به رانندگان ارائه میدهد!

برای صرفه جویی در هزینه و وقتتان میتوانید از خدمات مکانیک سیار فلاحی استفاده کنید. در این صورت میتوانید در هر شرایط و موقعیتی که بودید از مکانیک سیار فلاحی درخواست کمک کنید. مکانیک سیار امدادخودرو کرج در موقعیت های مختلف و در کمترین زمان برای کمک به شما آماده میشوند. پس در صورت بروز مشکل بدون اتلاف وقت با امداد خودرو فلاحی تماس بگیرید. اگر خودرو امکان تعمیر در محل را نداشته باشد، آن را به نزدیک ترین تعمیرگاه انتقال میدهند. انواع خدمات مکانیک سیار، تعمیر نقص فنی به وجود آمده، تعمیر و تعویض قطعات، تعمیر لاستیک ها و….. است. پس برای استفاده از این خدمات در بروز مشکل به امدادرسان سیار فلاحی درخواست کمک کنید. برای زمانی که قرار مهمی دارید و خودرویتان خراب میشود بهترین گزینه امدادرسانی در محل است.

تیم متخصص امداد خودرو کرج فلاحی  انجام خدمات حمل خودرو و امداد خودرو به شما هموطنان گرامی با مشاوره رایگان در زمینه حمل و انتقال با جرثقیل، کفی همراه با جرثقیل دکل، خودروبر یا خودرو سوار، یدک کش خودرو و چرخگیر آماده خدمت رسانی و پاسخ گویی به شما هموطنان گرامی درشهر تهران،کرج و کلیه نقاط ایران می باشد.

خدماتی که میتوانید با درخواست مکانیک سیار از آن استفاده کنید:

  1. امداد سوئیچ
  2. تعمیر چراغ های خودرو
  3. تعویض روغن
  4. پنچرگیری
  5. عوض کردن لنت ترمز
  6. و……

امداد خودرو کرج بیشترین و بهترین خدمات را به درخواست کنندگان میدهد، دیگر امدادرسانان این خدمات را به مشتری ارائه نمیدهند. برای انتخاب امدادخودرو باید مطمئن شوید که آن امدادخودرو، خدماتی که میخواهید را داشته باشد. امدادرسانی امدادخودرو کرج  بهترین خود را برای شما به نمایش میگذارند و درصورت بروز مشکل مسئولیت آنرا به عهده میگیرند. بهتر است حین درخواست مکانیک سیار، خودروبر، یدک کش و… درباره قیمت های خدمات سوال کنید تا مشکلی پیش نیاید. برای مشاوره و پرسیدن سوال درمورد خودرو میتوانید با کارشناسان امداد خودرو فلاحی تماس بگیرید تا به جوابتان برسید. خدمات ما شبانه روزی است که در شرایطی میتوانید از آن استفاده کنید. امدادخودرو کرج با توجه به مدل و نوع خودرویتان یدک کش، مکانیک سیار، خودروبر و….. را در محل حادثه میفرستند.

امدادخودرو کرج

 

6 دلیل برای حمل خودرو با خودروبر امدادخودرو فلاحی چیست؟

برای حمل خودرو دلایل های مختلفی وجود دارد که باعث درخواست خودروبر میشود. زمانیکه در جاده تصادف میکنید و نمیتوانید آن را حرکت دهید میتوانید از خودروبر یا یدک کشی مناسبتان استفاده کنید. برای حمل خودرو های مسابقه ای هم باید از خدمات خودروبر استفاده کرد چرا که در جاده حق تردد ندارند. وسیله نقلیه هایی که پلاک ندارند یا میخواهند تعویض کنند میتوانند از خودرو بر کفی استفاده کنند. برای حمل خودرو کشاورزی و قایق که حق تردد در شهر و جاده را ندارند باید از خودروبر استفاده کرد. همچنین حمل خودروهای لوکس، اوراقی، نمایشگاهی، حمل خودرو تا درب منزل مشتری و…. از خودروبر های مختلفی استفاده میکنند. در هر کدام از این شرایط که بودید با امدادخودرو کرج تماس بگیرید حتی در محل های دور افتاده. حتی برای مسافرت هم میتوانید از این خدمات خودروبر استفاده کنید و از مسیر سفر لذت ببرید.

در هر کجای ایران که باشید میتوانید با شماره خودروبر فلاحی تماس بگیرید. ما در سریع ترین زمان برای ارائه خدمات امداد خودرو و حمل خودرو در محل حاضر می شویم.

حمل خودرو فلاحی گسترده ترین شبكه حمل خودرو سراسری ایران در مناطق مختلف را در اختیار دارد.

3 نوع خودروبر برای حمل خودرو با امداد خودرو کرج!

کفی خودرو بر جرثقیل دار: این خودروبر برای حمل خودروهایی که قادر به حرکت نیستند و آسیب دیدند مناسب است. برای خودروبر جرثقیل دار از کامیونت استفاده میکنند تا قادر به حمل انواع خودروها باشد. خودروبر جرثقیل دار، خودرو را از چهار چرخ بلند میکند و روی سطح کفی قرار میدهد. این خودروبر در امدادخودرو کرج امنیت بسیار بالایی دارد و هیچ مشکلی برای خودرو به وجود نمی آید.

خودروبر کامیونت: خودروبر کامیونت مانند خودروبر جرثقیل دار است اما شامل خود جرثقیل نمیشود. کفی این خودروبر هیدرولیکی است و برای حمل خودرو لبه آن روی سطح زمین قرار میگیرد. خودرو آسیب دیده را با وسیله ای به نام وینچ روی کفی کامیونت قرار میدهند. بیشترین استفاده امدادخودرو فلاحی این نوع خودروبر است که با امنیت بالا خودروهایتان را تا مقصد حمل و جابجا میکند.

یدک کش: برای یدک کش از خودروهایی مانند وانت و نیسان استفاده میکنند. برای حمل خودرو، از اهرمی که یدک کش برای یدک کشی چرخ های خودرو دارد استفاده میشود. خودروهایی که کم آسیب دیده اند و چرخ ها و سپر خودرو سالم هستند از یدک کش استفاده میکنند. این خودروبر برای مسیرهای کوتاه استفاده میشود.

هدف امداد خودروی فلاحی امدادرسانی در سریع ترین زمان و با کیفیت ترین خدمات می باشد. خدمات ما شامل حمل و بکسل خودرو ، مکانیک سیار، اعزام یدک کش، خودروبر، جرثقیل ، امداد باتری، کلیه خدمات مکانیکی و سرویس خودرو و… می‌باشد.

امدادخودرو کرج

 

سوالات متداول

• هنگام درخواست خودروبر یا یدک کش چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

زمانی که درخواست خودروبر میکنید باید اسم، مدل و مشکل خودرو و محل حادثه را به امدادرسان امدادخودرو کرج بگویید. تا خودروبر مناسبی را در محل اعزام کنند و به کمکتان بیایند.

• هزینه یدک کشی و حمل خودرو با خودروبر براساس چیست؟

تعرفه های خودروبر تهران به نوع خودروبر، یدک کش، تعمیر، نوع خودرو و هزینه سوخت بستگی دارد. که برای هر درخواست کننده قیمت های متفاوتی وجود دارد.

 

امداد خودرو فلاحی برای مشکلات رایجی مانند تعویض لاستیک،روشن نشدن خودرو، سوخت کم، باز کردن قفل وسیله نقلیه

سایر تعمیرات اساسی به همراه خدمات یدک کشی ، کمک های کنار جاده ای در نزدیکی شما آماده خدمت رسانی است.

امداد خودرو شبانه روزی فلاحی

۱۷ ۲۸۴ ۲۸۴ ۰۲۱

 

بدون کامنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *